*Jeu d'anglais*

Utilisateur anonyme

Bonjour/Bonsoir

je crée un nouveau jeu où on doit demander à l'autre si il à un animal , quelle âge à son animal ect.... mais il faut parler en anglais

exemple :

Pralinette61 à Quelqu'un :

pralinette : Do you have a pet ?

quelqu'un : Yes i do

pralinette : What is it ?

Quelqu'un : It's a cat

pralinette : It's he or she ?

Quelqu'un : It's she

pralinette : What her name ?

Quelqu'un : her name is Macaron

pralinette : How old is she ?

Quelqu'un : she is 3

Pralinette : What color is she ?

Quelqu'un : it's white and brown

Pralinette : Do you have a photo ?

Quelqu'un : Yes , i do :

( photo prise d'internet )

PS : ceux qui n'ont pas d'animal on le droit de prendre une photo d'internet mais ceux qui on un animal doit prendre la photo de son animal.

55 réponses
Utilisateur anonyme

Prelinette61 : You are very bored ! Don't you have homework ?

Utilisateur anonyme

Prelinette61 : You are very bored ! Don't you have homework ?

yes I'm bored and I'm sick I'm not going to college and yesterdays today and my friend can not take me to my lessons because it takes the bus

Utilisateur anonyme

Yes I'm bored and I'm sick I'm not going to college and yesterdays today and my friend can not take me to my lessons because it takes the bus

Oh, I undestand.

Utilisateur anonyme

How are your pets doing today ?

Utilisateur anonyme

They are well, thanks