my dog dunt want eat is this normal pleaz everyone can answer me ?

Utilisateur anonyme
hi my name is jada shad.. I have a dog but I no longer understand it because he will not eat and he is content to sleep is this normal?
4 réponses
Utilisateur anonyme
You should visit a veterinarian to make sure that everything is well
Brava
Pour ceux qui s'intéresse, la traduction c'est : "Salut mon nom est Jada Alose .. J'ai un chien mais je ne le comprend plus, parce qu'il ne mange pas et il se contente de dormir est-ce normal ?"

How old is he ?
" "On peut juger de la grandeur d'une nation par la façon dont les animaux y sont traités." - Gandhi "

Brava
And yes you should consult a veterinarian.
" "On peut juger de la grandeur d'une nation par la façon dont les animaux y sont traités." - Gandhi "
Utilisateur anonyme
merci jada and ok im going to veterinarian with blaky [img|jada-shaday-blaky-mydog_4f5a7ab48d530.jpg]