Puppy donation

Utilisateur anonyme

Puppy breed puppies are sweet and cute calm puppies who love a lot of attention and the company also love to play with all the world are not at all aggressive they come to have 03 months and a half and are ready to join their new family especially a family in love with animals that will know better take care of it.ma separation with them will not be easy but I still support it because it does not depend on me so please please contact me in message deprive on the email address: michellebecker077@gmail.com if it interests someone

6 réponses
Docline

Dégagez et allez vous pendre

Utilisateur anonyme

On a eu le français, voilà l'anglais avec un peu de chance le prochain message sera en chinois... c'est vraiment gonflant!

Gabyn

moi j'aimais bien le coréen, au moin on comprenait rien...

Utilisateur anonyme

De toute façon il n'y a rien à comprendre !

Utilisateur anonyme

Les filles on appelle ça une mise à jour 2.0 il évolue vite dit donc

Utilisateur anonyme

Après il on l'air d évoluer plus vite que les Pokémon

J arête mes bêtises