please help to encourage me on my job every things must know about dogs

Utilisateur anonyme

i will be very thankfully if you help me to earn some ***** from youtube

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=--KWoWOSWtg]

3 réponses
Utilisateur anonyme

lol, why must we help you? Here we speak french and you don't translate or add subtitles to your video. We don't understand. And you must win your ***** by yourself don't ask for charity

Utilisateur anonyme

Wamiz is French, so I don't uderstand your problem

Utilisateur anonyme

Daisy, il dit " je vous serais extrémement reconnaissant si vous m'aidiez a gagner de l'argent sur youtube"