What is a clinical trial?

Anamikasingh

Hi Everyone,

A clinical trial is a way to test new methods of diagnosing, treating, or preventing health conditions. The main objective of a clinical trial is to check the efficacy and the safety of a drug. Various things are assessed through clinical trials such as medications, medical combinations , investigating existing medications and medical devices.

Thanks, Anamika Singh,

https://www.technobridge.in/clinical-research-course.html

4 réponses
Lyzzza

Bonjour

Oui, et ?

Quel est le but de votre message ?

Blue_Cat

@Lizzza

Alors, ça sert à rien, c'est juste pour faire avancer le Schimili... Schililimii... Shilimiblllci.. Schimiblic ! Ouf...

Lyzzza

@Lizzza Alors, ça sert à rien, c'est juste pour faire avancer le Schimili... Schililimii... Shilimiblllci.. Schimiblic ! Ouf...

Bonjour Blue

Ce doit être une erreur de forum...

Lyzzza

RE

A propos de trinical trial, une association, LE GRAAL est spécialisée dans les adoptions, c'est bon à savoir :

https://www.graal-defenseanimale.org/content/chatschiens.php

Pour les chiens ce sont principalement des beagles.